tiistai 18. syyskuuta 2012

ain laulain aamutoimet teen



- Hei nyt mä oon sanonu jo kolme kertaa että - ole hyvä ja mene pukemaan.

5minuuttia myöhemmin: - joko olet pukenut?

- ai niin, joo mä meen.

- No niin, tulehan nyt reippaasti pesemään hampaat.

- Mut munhan piti pukee eka!

2 minuuttia myöhemmin: - Äiti! Mitä mun piti tehdä?


- nyt pitäis olla jo vaatteet päällä ja hampaanpesulla.

- Mut mä haluan syödä eka!

- nyt hoidetaan tää hampaiden pesu ja sit mennään alakertaan aamupalalle.

- Eiiii!!

- hei onko toi nyt sun mielestä reipasta ja hyvää käytöstä. Kato aamutoimet hoidetaan reippaasti varsinkin arki aamuina kun lähdetään kouluun.

- Äiti, saaksmä pelata?

-Et! Nyt tehdään nää aamutoimet ja piste.

- No okei, mä alan nyt sit pukee..



Ja tähän kaikkeen saadaan huonoina aamuina kulumaan vaikka kuinka monta viisiminuuttista. Ja tämä on kai se kohta jossa nämä toimet pitäisi tehdä leikin tai kisailun varjolla. Give me a break!
Huh ja puh, sanon mä! Mulla on kyllä useimpina aamuina huumori tässä vaiheessa kaivautuneena ihan jossain muualla kuin takataskussa!

Onneksi me ei kai olla aivan planeetan ainuita jolla nää aamutoimet tuppaa aina vähän k#%#maan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!